Visie en Werking

Dierenkliniek VvD is een goed ge-equipeerde dierenkliniek met 8 dierenartsen en 4 dierenarts-assistenten.

Visie:
Een persoonlijke aanpak van de patiënt en zijn baasje vinden wij erg belangrijk. We steven naar de beste behandeling voor ieder dier, rekening houdend met uw wensen. We zullen steeds de gezondheidstoestand van uw dier, de mogelijke verdere onderzoeken, de gepaste behandeling en de daar bijhorende kosten met u bespreken. Zo komen we samen tot de beste oplossing voor uw huisdier.

Werking:
Verschillende van onze dierenartsen en dierenarts-assistenten hebben zich toegelegd op specifieke vakgebieden; cardiologie, dermatologie, acupunctuur, inwendige geneeskunde, gedragsproblemen, voeding,… Maakt u een afspraak voor een specifiek, meer complex probleem, dan proberen we u bij de gepaste dierenarts in te plannen. Ook intern worden patiënten besproken, zo krijgen we een goed beeld over de mogelijkheden voor uw dier.

Onze assistenten zijn onmisbaar: u kunt bij hen afspraken maken, voeding en medicatie aankopen en advies vragen. Ze zorgen voor de hospitalisatie-patiënten (met veel ‘tender, loving and care’) en staan de dierenartsen bij waar nodig.

Zowel de dierenartsen als de assistenten volgen regelmatig opleidingen om steeds op de hoogte te zijn van de laatste nieuwe ontwikkelingen in de diergeneeskunde. Zo kunnen we u nog beter van dienst zijn!

hond-wit